ای لحظه ی شیرین مستیبر من فراموشی بیار...دردا ولم نمیکنن... نمیدونم از هر شب خوردنه س یا فکر و خیال.تاوان این گذر عمر خیلی سختتر از نشستن کنار جوی و دیدن رفتنشه... بخوانید...