مثل خر که چه عرض کنم از تراکتور و بیل مکانیکیم گذشتم
توو ۲۴ ساعت ۹ساعت خواب و استراحت الباقی کار
در کل بدنیست . این پول لامصب خودش جای همه چیزو پر میکنه اما خب بازم آدمیزاد خره. هرچی داشته باشه باز یه چیز دیگه میخواد .
ولی بازم خوبه جمعه صب دیگه قدغن (غدقن) کردم واسه خودم کارو البته که خودمم اگه میخواستم منزل جِرَم میداد و میده
این بی خوابیا هم جز مثلا استراحت حساب میشه...
یه دو شات بزنم خوابم بگیره...
"برو کار کن مگو چیست کار..."
بلاتکلیفی......ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49