خداروشکر راضیم
نتیجه کار کردنا داره مشخص میشه
خیلی تلاش کردم و دوییدم
هنوز به هیچی نرسیدم
اما اینکه این همه بدهی که خودم فکر نمیکردم اصلا بتونم تا سال دیگه هم بدم داره کم کم تموم میشه ، حس خوبی بهم میده
شکر
بلاتکلیفی......ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39
ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49
هرچی کار میکنیم که یه تکونی بخوریم و دو پله بریم بالاتر یه غلطی میکنن که چهار پله میفتیم پایین
قبلا فقط شبا فکرمون مشغول بود و نمیتونستیم بخوابیم؛ الان دیگه روزمونم شده فکر و خیال اینکه این بی همه چیزا چرا با مردم و ملت خودشون این کارارو میکنن.
کاش فقط خودم بودم ولی چه کنم که
"ز ایران دلش یاد کرد و بسوخت
به کردار آتش رُخَش بَرفروخت..."
بلاتکلیفی......ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46
ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69