بلاتکلیفی...

خرید بک لینک

خداروشکر راضیم

نتیجه کار کردنا داره مشخص میشه

خیلی تلاش کردم و دوییدم

هنوز به هیچی نرسیدم

اما اینکه این همه بدهی که خودم فکر نمیکردم اصلا بتونم تا سال دیگه هم بدم داره کم کم تموم میشه ، حس خوبی بهم میده

شکر

بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1402 ساعت: 15:26

نمیفهمم چرا ادما برای بالا رفتن به هم آسیب میزنن؟

اون شخصی که آسیب میبینه چه گناهی داره؟ چه حالا آسیب روحی جسمی باشه چه مالی؟

چرا اینو هیچوقت درک نمیکنم! مشکل از منه؟

بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت: 7:39

مثل خر که چه عرض کنم از تراکتور و بیل مکانیکیم گذشتمتوو ۲۴ ساعت ۹ساعت خواب و استراحت الباقی کاردر کل بدنیست . این پول لامصب خودش جای همه چیزو پر میکنه اما خب بازم آدمیزاد خره. هرچی داشته باشه باز یه چیز دیگه میخواد .ولی بازم خوبه جمعه صب دیگه قدغن (غدقن) کردم واسه خودم کارو البته که خودمم اگه میخواستم منزل جِرَم میداد و میدهاین بی خوابیا هم جز مثلا استراحت حساب میشه...یه دو شات بزنم خوابم بگیره..."برو کار کن مگو چیست کار..." بلاتکلیفی......ادامه مطلب

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: يکشنبه 23 مهر 1402 ساعت: 20:17

هرچی کار میکنیم که یه تکونی بخوریم و دو پله بریم بالاتر یه غلطی میکنن که چهار پله میفتیم پایین

قبلا فقط شبا فکرمون مشغول بود و نمیتونستیم بخوابیم؛ الان دیگه روزمونم شده فکر و خیال اینکه این بی همه چیزا چرا با مردم و ملت خودشون این کارارو میکنن.

کاش فقط خودم بودم ولی چه کنم که

"ز ایران دلش یاد کرد و بسوخت

به کردار آتش رُخَش بَرفروخت..."

بلاتکلیفی......

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: يکشنبه 23 مهر 1402 ساعت: 20:17

مثل خر که چه عرض کنم از تراکتور و بیل مکانیکیم گذشتم توو ۲۴ ساعت ۹ساعت خواب و استراحت الباقی کار در کل بدنیست . این پول لامصب خودش جای همه چیزو پر میکنه اما خب بازم آدمیزاد خره. هرچی داشته باشه باز یه چیز دیگه میخواد .ولی بازم خوبه جمعه صب دیگه قدغن (غدقن) کردم واسه خودم کارو البته که خودمم اگه میخواستم منزل جِرَم میداد و میدهاین بیخوابیا هم جز خواب حساب میشه سرکارم نیستمیه دو شات بزنم خوابم بگیره..."برو کار کن مگو چیست کار..." بلاتکلیفی......ادامه مطلب

ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1402 ساعت: 0:00

صفحه بندی