نمیفهمم چرا ادما برای بالا رفتن به هم آسیب میزنن؟اون شخصی که آسیب میبینه چه گناهی داره؟ چه حالا آسیب روحی جسمی باشه چه مالی؟چرا اینو هیچوقت درک نمیکنم! مشکل از منه؟ بخوانید...